ZNANE ARGUMENTY

Argumenty pierwszych są w zasadzie znane. Głó­wną ich tezą jest obawa przed ubezwłasnowolnie­niem umysłowym człowieka, przed poddaniem go osobliwemu zdalnemu sterowaniu przez środki ma­sowego przekazu, ponieważ element samodzielnej refleksji, a także choćby samodzielnego wyboru przyjmowanych treści, ulega tu nieustannemu za­wężeniu. Człowiek staje się adresatem rozmaitych treści i informacji, do których nie może i nie ma nawet czasu odnieść się krytycznie i refleksyjnie. Jego władze umysłowe zostają sparaliżowane. Równocześnie, na skutek „homogenicznego” cha­rakteru informacji dostarczanych przez środki ma­sowego przekazu, jego poziom wiedzy nie podnosi się, lecz zastyga, osiągnąwszy powszechnie uznaną średnią.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.