ZDECYDOWANE PRZYKŁADY

Jednak zarówno zacytowane tu przykłady, jak i wiele innych, które można by odac, kazą zastanowić się poważnie, czy produkt me tylko powielany, ale i tworzony dzisiaj maso­wo przy pomocy lub dla elektronicznych środków przekazu musi być bądź to produktem zaniżonym pod względem poziomu estetycznego, bądź też w najlepszym razie, mozolnie wspinającym się ku poziomowi autentycznej, to znaczy tradycyjnej lub tez „laboratoryjnej” sztuki. I czy środki te, sto­sowane celowo, nie są w stanie wyłonić nowych nie znanych dotąd form artystycznych, którym zmuszeni będziemy przyznać walor autentycznej twórczości. Maksyma McLuhana, że „forma jest treścią , zdaje się sugerować w tej dziedzinie istnie­nie jakichś nie dość odkrytych jeszcze możliwości kreacyjnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.