ZATRZYMANIE UWAGI

Radio i telewizja dosięgają nas swymi informa w domu, w codziennym otoczeniu. Akt ko­munikacji’musi tu przeciwstawiać się nie tylko ogólniejszemu zjawisku męczenia się uwagi, lecz także zanurzeniu odbioru w rozmaite drobne zaję­cia i zdarzenia, które mu towarzyszą, zanurzeniu w potok powszedniości. I radio, i telewizja z natu­ry rzeczy dysponują ograniczonymi efektami reto­rycznymi. Bieżąca informacja, komentarze, felieto­ny – wszystkie te przeważające w nich formy. – są z natury retorycznie powściągliwe, konieczna zaś oszczędność czasu uskramnia je jeszcze bardziej Zadanie, które się tu nasuwa, choć implikSje szczególnego przeciwnika, jest w ogólnych zary­sach podobne jak winnych przypadkach.:Należy wyrwać akt komunikacji z otoczenia, nadać mu wyrazistą i atrakcyjną odrębność, która zatrzyma na sobie uwagę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.