WIARYGODNOŚĆ TEZY

Wiarygodność przedstawianej tezy cierpi w takiej sytuacji więcej lub mniej, w zależności od sto¬pnia ogólnego wyrobienia myślowego słuchaczy, w zależności od tego, jak bardzo są oni zoriento¬wani w omawianej materii, bądź też od tego, w ja¬kim stopniu pobudzony jest ich krytycyzm i po¬trzeba śledzenia wywodu. Słuchacz może sobie rozmaicie wykładać taką sytuację informacyjną. Może na przykład myśleć, że głosiciel tezy służy wygodzie biurokratów. Je¬dnakże nie musi on wcale odmawiać dobrych in¬tencji nadawcy komunikatu, wystarczy, jeśli uzna go za naiwnego schematystę. Wątpliwość metodo¬logiczna łatwo przekształca się w nieufność.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.