WIARYGODNOŚĆ INFORMACJI

Stąd niektórzy przynoszą w torbie marynarkę i krawat po to, aby przywdziać te części garderoby na chwilę przed nagraniem, tak jak robotnik wkłada odzież ochronną przed wejściem do hali fabrycznej. Istnieje coś takiego jak uniform powagi, uniform wiarygodności, szczególnie niezbędny wtedy, gdy osoba występująca w programie reprezentuje in­stytucję, naukę, organizacje społeczne itp. W rozważaniach nad wiarygodnością informacji radiowo-telewizyjnej zasadnicze miejsce przypaść powinno temu, co jest jej sprawą wyłączną, a więc nie temu, co odwołuje się do powagi instytucji dyscyplin zewnętrznych, lecz temu, co wynika z własnej struktury przekazu — z doboru materia- łu, jego rozdysponowania wewnątrz programu, z proporcji różnych elementów przekazywanych itd.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.