W PRAKTYCE RADIA I TELEWIZJI

Niełatwo jest dobrze rozwiązać te sprawy, możliwe są tylko rozwiązania lepsze od innych, a do takich należą te, które ujmują rzecz w sposób mało formalny. Reszta zależna jest od ogólnej atmosfery, jaka otacza na przykład naukowców czy kadrę urzędniczą. W praktyce radia i telewizji dominuje pojmowa­nie roli i osobowości opiniodawcy autorytatywne­go, które nazwać by można ascetycznym. Niemal bez wyjątków wypowiadający się są zredukowani do tych swoich funkcji publicznych, stanowiących źródło ich wiedzy czy doświadczeń, jakimi dzielą się ze słuchaczami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.