W MUZYCZNYM STRUMIENIU

Telewizja natomiast nie zna tego radosnego, uni-1 wersalnego nośnika, jakim w opinii radia jest mu-1 zyka rozrywkowa. Nie pojawiają się więc w niej – I jak w radiu – programy, w których informacje są’ jak bąbelki w muzycznym strumieniu. Ma nato­miast telewizja swoje sposoby i swoje pokusy. Mam na myśli wspomnianą już w tej książce wła­ściwą telewizji praktykę zamieniania programów intelektualnych w show. Prowadzi to nieraz do efektów, nad którymi zapadam w niespokojną za­dumę. Przykłady przytaczam w innych miejscach.’ Sednem sprawy pozostaje tu ta sama niedobra mo­żliwość, która niepokoi w związku z praktyką ra­dia: czy przyprawa nie staje się czynnikiem nad­rzędnym? Czy to nie ona motywuje odbiorców?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.