TYP WYSIŁKU

Nie chodzi tu zresztą tylko o wysiłek typu pro­dukcyjnego w zakresie słowa drukowanego oraz masową dystrybucję. Jeśli mówimy, że kapitalis­tyczna kultura masowa posługuje się pewnymi stereotypami w zakresie lansowania określonych wartości, że prowokuje na poły automatyczne od­ruchy, że wreszcie w dziedzinie reklamy posługuje się lapidarnym skrótem czy sloganem — to przecież wszystkie te cechy, tym razem obrócone na użytek propagandy politycznej, znajdziemy w ma­sowo produkowanych tekstach i przekazach agita­cyjnych.Zmasowany atak tych tekstów na świadomość współczesnego człowieka niewątpliwie przyczynił się do powstania pewnych, nie zawsze dostatecz­nie ugruntowanych, ale zapadających jednak w strefę podświadomości, przekonań, sądów, postaw.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.