STOS KONSUMPCYJNY

Tak więc ów etos konsumpcyjny, który stanowi jedną z kości niezgody pomiędzy zwolennikami kultury masowej i jej produktów a ich krytykami wychodzącymi z moralnie pozytywnych zresztą przesłanek, wydaje się po prostu dziedzictwem dość dawnej tradycji, i kto wie, czy nie nieuchronnym składnikiem wszelkich kultur o charakterze wiel­komiejskim.Trzecim, decydującym czynnikiem, przyspieszają­cym narastanie zjawiska współczesnej kultury ma­sowej, są właściwe jej środki przekazu, a więc ma­sowy druk, radio, film, telewizja, a także, zwłasz­cza ostatnio, masowe wydawnictwa płytowe i wszel­kiego rodzaju formy muzyki mechanicznej. W grun­cie rzeczy dopiero dzięki tym środkom odczuli­śmy w sposób tak gwałtowny inwazję zjawisk, któ­re, jak starałem się to zaznaczyć, narastały już znacznie wcześniej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.