SPOŁECZNY AUTRYTET

Można się w tym miejscu zadumać nad tym, czy na przykład społeczny autorytet socjologii zdolny jest sam przez się skutecznie podeprzeć enuncjacje czynio­ne na jej rachunek. Sposób drugi wikła się w trudności związane z krótkim i przystępnym przedstawieniem konkre­tnych osiągnięć, które w niejednym wypadku na­leżą do dziedzin bardzo wyspecjalizowanych.Na obydwa sposoby działać można lepiej lub gorzej. Telewizja i radio mają tu więc coś do doko­nania. Była już o tym mowa wcześniej.Warto może wspomnieć, że w telewizji ludzie nauki, dziennikarze, działacze społeczni, artyści, by zyskać na wiarygodności, winni dbać o określo­ny wygląd i poważny strój, fryzurę itd. W sposób dość wyraźny od tego zależy zaufanie do wypo­wiedzi przed kamerą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.