SMAREM PO MASZYNIE

Uściślijmy to jeszcze. Pośrednicy wygłaszają, najczęściej czytają, teksty, których autor jest prze­ważnie skryty za swoją firmą — teksty agencji pra­sowej, teksty redakcyjne. Wodzireje nie przekazują tekstów cudzych, jednakże to, co mówią, ważne jest nie tyle samo przez się, ile jako pewien środek dodatkowy .ułatwiający funkcjonowanie audycji. Natomiast kiedy w radiu czy telewizji rolnik mówi o swojej :pracy, profesor: o badaniach, – krytyk o czyimś dziele, są to—jeśli, tak można powie­dzieć — teksty autorskie. Liczą się one meryto­rycznie, nie są „smarem w maszynie”, jak to jest z konferansjerkąAby wyjaśnić reguły ról nadawców z pierwszej ręki i wskazać niebezpieczeństwa ich wypaczenia, należy przeprowadzić pewne rozróżnienia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.