SIŁA ZAŁOŻEŃ

Western czy big-beat są to hasła kojarzone dziś przez każ­dego z postacią kultury o stopniu powszechności, który nie ma precedensów.  Jest rzeczą interesującą, iż skrajne poglądy ną kulturę masową, chociaż słabo ugruntowane empirycznie, zdawały się ze swej strony wpływać sil­nie,na szczegółowe badania, jakie podejmowano nad publicznością elektronicznych środków prze­kazu, a nade wszystko publicznością telewizyjną. Najszerzej takie badania prowadzono w Stanach Zjednoczonych i tam zrodziły się znamienne ich założenia, dość długo pokutujące w środowiskach badaczy. Stosunek łączący odbiorcę z przekazem wyobrażono sobie jako prostą reakcję na bodziec. Siła założeń,badawczych jest znaczna, zależy bo­wiem od nich to, czego się następnie szuka, a więc i to, co się znajduje.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.