PRZEKROJONE OSOBOWOŚCI

Wymowne jest, że gdy organi­zuje się wypowiedź wielogłosową, rozmówcy są proszeni o nieużywanie formy „ty”. Te ascetycz­nie przykrojone osobowości i role jakby straszą swoim ograniczonym charakterem, pewną martwo­tą belferstwa. Szczególnie telewizja, bardziej uczu­lona na dramaturgiczne efekty, szuka takich form podawania treści intelektualnych, które łączyć by miały autorytet z widowiskowością. W zasadzie nie ma to zmieniać’ ściśle rozumianych ról opinio­dawców, ma je natomiast zderzać, wprzęgać w dyskusję, w grę, w której są wygrywający i prze­grywający. Oczywiście, nie są to już występy w pojedynkę, lecz w zespołach, rzecz jest przy tym w pewien sposób reżyserowana.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.