MEDIALNE PRZYNĘTY

Nie sądzę, aby radio i telewizja zrezygnowały z przynęt. Nie sądzę nawet, aby należało do tego namawiać, myślę, że to niepotrzebne. Analogiczne przynęty są praktyką powszedniejszą, niż to z po­zoru wygląda. Myślę o elementach dodanych, ze­wnętrznych względem właściwego przekazu. Ko­rzysta. z nich. na przykład szkoła i wychowanie w ogólności. Funkcja fatyczna jest obowiązkiem ciążącym na wszystkich, którzy chcą coś komuni­kować. Nie chodzi o wyrzeczenie się dostępnych sposobów, lecz o proporcje między nimi a właści­wym przekazem. Inaczej mówiąc, należy utrzymać sprawy w takich granicach, aby zachodziło kapto- wanie uwagi, nie groziło zaś przesunięcie motywa­cji i degradacja treści właściwej. Chodzi jeszcze o coś: o to, aby przyprawy nie zwalniały ze stara­nia o jakość, właściwego przekazu, o jego własną, swoistą atrakcyjność.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.