KORZYSTANIE Z TELEWIZJI

Zanim jeszcze szczegółowe badania pozwolić mogły na udokumentowaną charakterystykę pu­bliczności radia i telewizji, stała się ona przedmio­tem pewnych ogólniejszych spekulacji. Publicz­ność radia, a przede; wszystkim telewizji, weszła do teorii kultury masowej, a w ujęciu jeszcze szer­szym—do teorii tego, co nazywano niekiedy ma­sowym społeczeństwem. Korzystanie z telewizji, a raczej uleganie jej wpływowi, miało być waż­nym aspektem życia społeczeństwa przeformówanego przez wiele równolegle zachodzących prze­mian. O charakterze publiczności,’co do zasięgu równej w tym wypadku całemu społeczeństwu, wnioskowano na podstawie osobliwości przekazu telewizyjnego kojarzonych, z nowymi warunkami egzystencji stworzonymi przede wszystkim przez urbanizację i technicyzację życia codziennego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.