INNY ASPEKT

Pisząc „Telewizję, ra­dio, ludzi” brałem pod uwagę inny aspekt sprawy niż przy tamtej pracy. Radio i telewizja urzeczy­wistniają pewną formę kontaktu ludzi z ludźmi. Rozdziela ich nadajnik i odbiornik, łączy przekaz. Tą formą kontaktu rządzą rozmaite warunki zwią­zane między innymi z realizacją przekazu i z jego odbiorem. Tworzą się ponadto nowe grupy spo­łeczne (np. zawodowe środowisko tych, co robią programy), inne zaś społeczne kręgi aktywizują się w szczególny sposób. Ta ostatnia uwaga doty­czy audytorium.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.