CECHY WŁASNE

Tego typu cechy własne przekazu sugerują od­biorcom wnioski dotyczące między innymi inten­cji. nadawcy, sposobu traktowania słuchaczy, to zaś z kolei osłabia lub wzmacnia wiarygodność treści. Struktura przekazu ma więc pewien głębszy, nieco ukryty poziom, na którym nawią­zuje się swoisty stosunek między nadawcą a od­biorcami.Własne struktury komunikacyjne telewizji i ra­dia różnią się w zależności od postawionych im zadań. Wyróżnić warto—jak sądzę —dwa typy zadań, którym towarzyszą okoliczności zgoła od­mienne, okoliczności w paradoksalny sposób przecistawne sobie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Pisane bloga to jedna z wielu moich pasji! Zdecydowałam się pisać tutaj o mediach i reklamie bo to temat wciąż aktualny i na pewno wielu z was szuka informacji aby być z tym na bieżąco. Zapraszam do czytania i komentowania lub skorzystania z formularza kontaktowego. Pozdrawiam Izabela
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.